torsdag 14. april 2011

Ny epla-butikk: Drue.

Nå er det endelig klart for offisiell åpning av min nye epla-butikk Drue! Jeg gjorde riktignok noen få produktdrypp i går for å komme inn i feelingen, men i dag blir det sluppet flere godbiter på løpende bånd. Vi er igang!

Jeg har allerede rukket å bli glad i mitt lille epla-hjørne, og liker at smykkene virkelig skriker sommer, med sine klare, friske og spreke farger. De gir så absolutt muligheten til å kunne freshe opp et hvilket sommerfint antrekk som helst, og er rett og slett til å smile av! Foreløpig er det ørepynt du finner i beholdningen, men senere vil det også følges opp med annet spennende stæsj :-)
Klikk på bildet, eller her for å komme til butikken! Ørepynt koster kr. 59,-.

3 kommentarer:

  1. Hei Marianne!

    Gratulerer så mye med nettbutikken!!
    Jeg har nettopp kikket innom og jeg elsker seriøst ALT som er der!
    Det er så morsomme, fine, søte, fargerike, kreative øredobber! Jeg blir så glad! Det er så nytt og annerledes enn alt som finnes!
    Jeg gleder meg til enda mer kommer :D iih!

    Gratulerer igjen - du er kjempeflink :D

    Ha en kjempefin kveld!
    Klem fra Katrine

    SvarSlett
  2. Ps. Bare for å si i fra, så er lenken til bloggen din på Epla-profilen din feil. Du har skrevet .no istedet for .com... Bare sier i fra så du kan skifte det så de andre som vil inn på bloggen din finner frem ;)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for at du sa fra om blogglenken! Bra det er noen med et oppmerksomt øye her, det har nok gått litt fort i svingene, hehe. Og tusen hjertelig takk for så utrolige fine ord! Jeg blir glad helt inn i hjerterota her jeg sitter.Åh:D Dette kan jeg leve lenge på!

    Ha en riktig fin helg:D

    SvarSlett