fredag 22. april 2011

Fredagsfavoritter på epla

I uka som har gått har jeg gjort et dypdykk i noen av pappeskene som står på låven. Jeg har rett og slett vært på en skikkelig retrotrip og tittet gjennom gamle Figgjo-tallerkner, klær fra 30 år tilbake, og nips fra 70-tallet. Noe fikk faktisk være med inn i varmen igjen også, og vil nok få seg et nytt liv etter jeg har fikset og trikset litt. Denne lille oppdagelsesferden har også inspirert meg til fredagens epla-favoritter. Jeg er veldig glad i varme farger som sennepsgul, oransj og brunt. Herrrligt!

Listen kan du se i sin fulle størrelse her, med linker til de forskjellige butikkene og det hele. Er det forresten flere enn meg som er hekta på å lage slike lister på epla etter at denne funksjonen ble tilgjengelig? Jeg synes rett og slett det er utrolig artig å sette sammen produkter etter farger og tema for tiden :-)

Ha en fantastisk påskehelg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar