onsdag 16. mars 2011

DIY - sommerfugler på veggen

Butterfly, butterfly on the wall, who's the prettiest of them all? Å klippe til enkle sommerfugler av papir ser ut til å gå nærmest som en farsott blant bloggere for tiden. Jeg fant inspirasjon til dette morsomme mini-prosjektet hos Silje i Nr.9, og har senere kommet over opptil flere varianter av veggpryden. Jeg hang meg selvfølgelig på i rekka - dette klarer til og med jeg! Man trenger kun en såkalt paper puncher (evt. saks), vakkert papir av det litt stivere slaget og tack-it (eller "lærertyggis" som vi så fint kalte det på barneskolen).

Ja - jeg tok den kronglete veien og brukte blyant og saks. Tålmodighetstest!

Til slutt ble det 16 sommerfugler til stua, og 24 til veggen på furterommet. Puh! Men så var det verdt strevet også!

Detaljbilder av de små og store tassene som nå har fått plass på murveggen ved ovnen.

Jeg kjenner jeg lengter stort etter bar bakke og grønt gress. Da er det fint med noe som både er dekorativt og sommerlig på en ellers kald og kjedelig vegg!


Ha en fin dag :-)

4 kommentarer:

  1. Hurra for deg! Du vant give awayen vår! Ta kontakt på deerdarlingblog@gmail.com så finner vi ut av det praktiske:)
    Grattis!

    SvarSlett
  2. Oh happydance! Nå sitter jeg å gliser fra øre til øre. Mail er sendt :D

    SvarSlett
  3. Superfine sommerfugler på veggen...
    dekorativt :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk skal du ha! Så hyggelig å høre. Ha er fortsatt herlig helg :-)

    SvarSlett