onsdag 9. mars 2011

Mitt første epla-kjøp!

Jeg er veldig glad i epla, og synes det er helt fantastisk at det finnes et slikt fellesskap for de skaperlystne. Jeg er rett og slett svært takknemlig for at et konsept som dette har nådd Norge, der herr og fru hvemsomhelst kan dele den kreative hobbyen eller levebrødet sitt med andre likesinnede, og få litt igjen for det. Jeg synes det er vanvittig moro å tråle gjennom butikk etter butikk og se på den utrolige variasjonen av varer som er til salgs, og å stadig komme over produkter man virkelig faller for. Men til tross for at ønskelista mi etterhver har blitt lang, har jeg aldri bestilt en eneste vare fra noen av butikkene - inntil nå! Hurramegrundt, det er bare å medgi:

Jeg gleder meg som en unge til pakke i posten!
Fargehint, fargehint. Dette lover godt! 

To be continued :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar