søndag 13. mars 2011

Dagens lille

Knotwrap / nytteknytte!


En praktisk og miljøvennlig venn å ha med seg i sommer! Finn en gammel, firkantet stoffbit, og fyll den med et magasin, kjeks og en flaske iste. Lag så et passende knytte og vips - klar for standa! Da har du plutselig et morsomt alternativ til sommerbagen, som i tillegg kan fungere som picnikteppe for deg og noen du er glad i. Fint, vel! Når været er varmt nok kan man like gjerne bruke sin egen genser til samme formål også. Perfekt løsning når du plutselig finner ut at naboens epler virkelig hadde gjort seg i en eplekake, kanskje? :-) Høhø. Tipset og bildet er herfra.

I fjor lot jeg meg inspirere av "two-bottle wrap" da jeg skulle på innflytningsfest. Som gave kjøpte jeg derfor et lett og fint sommerteppe og to stk herlige Arizona ice teas, som jeg knøt sammen i et fint gi-bort-knytte. Ingen dum presang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar