tirsdag 22. mars 2011

Etsy in my heart

Jeg har nettopp gjort noen skikkelige monsterkjøp på fine, fine Etsy. Om ikke så altfor lenge blir det forhåpentligvis sendt avgråde en stor pakke til meg helt fra Asia et sted. Kan nesten ikke vente!


Men det er bare å konstatere - å kikke i nettbutikker er farlig! Man klikker seg som regel inn på et nettsted for å "bare titte littegrann", men før man vet ord av det har man gjort et saftlig innhugg i Paypal-kontoen. Tilbake sitter man nesten alltid med tanken om at "det var jo så billig!", for å forsøke å lappe sammen samvittigheten igjen, og rettferdiggjøre hele shoppingbonanzaen.

For min del tror jeg denne shopperunden kan være den spede begynnelse på et kjempespennende prosjekt. Jeg kjenner rett og slett at både kreativitet og idéer så smått begynner å komme tilbake i takt med plussgradene. Herlig! Jeg tror dette kan bli en skaperglad vår :-)

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar