torsdag 3. mars 2011

Futura - ekstase!

Nå ble jeg helt i hundre - se! Futura driver en vervekampanje for å få oppmerksomhet rundt varene de selger i butikkene sine, og bare det i seg selv vil jeg gjerne bidra til! På deres nettsider finner man produkter fra mange forskjellige skapere - noe er retropreget, noe er moderne - men fellesnevneren for samtlige varer er at de er av tidløst design. For meg fremstår produktene som så smarte og originale at de blir til store blikkfang i rommet til tross for sitt rene og diskret uttrykk. Høy klasse! 

Selvfølgelig ønsker jeg å heve interiøret og feelingen i hjemmet mitt med produkter fra Futura, så jeg henger meg mer enn gjerne på i kampanjen. To heldige vinnere stikker av med en RA-lampe fra Piet Hein, eller et gavekort til en verdi av kr. 3000,-! Fram til 7. mars får man i tillegg 20% off ved kjøp av et produkt i butikkene deres hvis man kommenterer på Futuras facebook-side. Det er intet mindre enn et stykke materialistisk lykke det!

Noen personlige favoritter fra utvalget deres:

Gira, ja!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar