torsdag 27. januar 2011

Dagens produksjon

Planen var å starte 2011 med å ta opp igjen smykkeproduksjonen, og å kjenne kreativiteten og skaperlysten blomstre, slik at jeg kunne produsere smykker i store mengder. En slik strålende start på det nye året ble det strengt tatt ikke, men nå er jeg i alle fall så smått igang igjen, etter å ha hatt en lang tørkeperiode siden tidlig i vinter.

Resultat av dagens lille produksjonsøkt: 


Fra øverst til nederst:
Lys sjokoladebit (halssmykke),
tre sjokoladeruter (magneter), og 
sjokolademuffins (ørepynt).
Trykk gjerne på linkene for å komme til varebeskrivelsen i nettbutikken.

Alle smykkene er designet og håndlaget av meg, med stor kjærlighet til alt som er søtt. For min del kunne hver dag gjerne vært lørdag, slik at jeg kan fråtse i favorittdesserter og godteri hele uke igjennom. Som en liten trøst koser jeg meg med å lage miniatyrcupcakes og sjokoladeplater i ovnsherdet leire, og håper at også andre godisjunkies setter pris på de fargerike (og kalorifrie!) søtsakene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar