onsdag 11. mai 2011

Premie nummer to i blogglotteriet!

Jeg klarer selvfølgelig ikke å holde meg lenger, og må bare dele den til nå hemmelige premien jeg gir bort i blogglotteriet mitt her. Jeg har nemlig vært innom Søstrene Grene - min absolutte favorittbutikk i Oslo - og endelig fått kjøpt inn det jeg hadde i tankene. Det er en sukkersøt, mintfarget krukke, som du kan oppbevare dine egne små hemmeligheter i. Den er formet som en blåbærterte (åh!), og jeg har allerede et eksemplar selv, som har vært innom bloggen før. Ting fra denne lekne serien har nesten blitt samleobjekter for meg, og jeg har både kakestykker og muffinser i porselen stående her og der i huset.

Sjokolademagneter og blåbærterte - skikkelig desserttema!


Har du lyst til å vinne? Titt innom dette innlegget. Trekningen skjer 20. mai.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar