tirsdag 10. mai 2011

Konkurranse hos Kipekee!

Kipekee feirer 1-årsdag, og i den forbindelse kan man vinne to av sine favorittprodukter fra nettbutikken deres! Jeg har vært innom kipekee.no flere ganger og tittet blant alt det fine, men mye av det jeg ønsker meg lar seg ikke kjøpe med min slunkne lommebok. Da kan jeg selvfølgelig ikke la en sjanse som denne gå fra meg! Trykk her, og les mer om konkurransen du også!

Her er mine to favorittprodukter:

Gjett om jeg sikler på dette polaroidkameraet! Familien hadde et polaroidkamera da jeg var liten, og jeg har utrolig mange fine barndomsminner foreviget i slike små firkantede fotografier. Det at man får bildene i hånda med det samme, gjør det også helt perfekt til små utflukter med venner!

Som favoritt har jeg også sykkelsetetrekk med matryoskaer på. Jeg har et sykkelprosjekt som er i ferd med å forme seg i hodet, og dette setetrekket hadde vært midt i blinken!

Krysser fingrene, ja :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar