fredag 20. mai 2011

Og vinneren er...

Nå er 20. mai endelig her, og da er det selvølgelig tid for å trekke vinneren i blogglotteriet. Til slutt ble det 26 deltagere som til sammen la 52 lodd i hatten. Så utrolig gøy det er at så mange mennesker har tittet innom og lagt igjen kommentarer, delt og linket. Dere er helt supre! Skulle gjerne gitt en oppmerksomhet til hver og en av dere :-)

Nå er det engang slik at det kun er én heldig vinner denne gangen, og for å kåre den benyttet jeg meg av random.org. Av 52 lodd tilhørte vinnerloddet personen med lodd nummer 13 i rekka, og da er det på plass med en liten trommevirvel..
Tadaaam:

Chatrine bak epla-butikken og bloggen C.H.J Creations stikker av med tre sjokolademagneter og en porselenskrukke! Hurra for deg, og tusen hjertelig takk til alle andre som har vært med :-)

4 kommentarer:

  1. Åhh, så heldig! :) Jeg er supermisunnelig! :) Gratulerer til vinneren :)

    SvarSlett
  2. Wow! Nå ble jeg super duper glad! Super duper flott overraskelse nå når jeg har levert inn bachelor oppgaven min:o) Gleder meg til å få premien i posten! God helg!

    SvarSlett
  3. Grattis til heldig vinner:)

    ha en fin helg:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til den heldige vinneren!

    God helg!:)

    SvarSlett