fredag 25. februar 2011

Kommende nyheter.

Etter en "tørkeperiode" har jeg endelig satt meg ned med den fine leiren min igjen, og skapt noen små herligheter. Idéen fikk jeg under et kafébesøk, der jeg satt på en høy krakk med en tallerken og kopp varm sjokolade foran meg, mens jeg ventet på ei venninne. Jeg kan nesten ikke fatte at jeg ikke har kommet på å lage noe slikt før!

Jeg gleder meg til å presentere de nye varene jeg har laget, og legge dem ut for salg. Det gjenstår bare å ta produktbilder, så vil det endelig bli påfyll i butikken! Jeg er faktisk så fornøyd at jeg allerede har laget et ekstra eksemplar til eget bruk til og med, hihi. I mens ligger det fortsatt småsnacks som venter på eierene sine her. Blant ørepynt og magneter finner du blant annet et slikt et som jeg har pyntet meg med i dag:

Halssmykket finner du her.

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar