torsdag 24. februar 2011

Blogglotteri hos Ingrid Riddervold Design!


Ingrid Riddervold arrangerer lotteri på bloggen sin, og da må man selvfølgelig slenge seg på! Jeg er stor fan av det hun lager og selger, og synes det er fantastisk at hun gir gamle stoffer og materialer nytt liv gjennom produksjonene sine. Ekte nostalgi!

Om jeg skulle få velge, ønsker jeg meg gavepakke #3 - den er rett og slett midt i blinken! Jeg fikk en rød kartonglommebok i julegave i 2009, som nå er så velbrukt at den synger på siste verset. I tillegg hadde det vært utrolig moro med et lilla sykkelsetetrekk til den smågyselige 90-tallssykkelen til mamma som jeg lakkerte i fjor sommer. En fresh (og nyttig!) oppdatering til sykkelsesongen!

Trykk på bildet for å komme til konkurransen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar