fredag 11. mars 2011

Epla-pakke i posten!

I dag skyndte jeg meg bort til innkjørsla og børstet nysnø av postkassa, før jeg rotet kjapt gjennom innholdet. Blant regninger og diverse uinteressant reklame fant jeg raskt det jeg lette etter - en hvit, svær konvolutt adressert til meg. Hurra!:


Vel inne i varmen igjen kunne jeg endelig sette meg til rette og pakke opp epla-bestillingen jeg skrev om her for et par dager siden. Og lekkert innpakket i silkepapir fant jeg en lillafin toalettmappe fra ZN-design i skikkelige smilefarger:


Jeg kan nesten ikke vente med å ta den i bruk! Denne toalettmappa er midt i blinken for en som liker å ha alle mer eller mindre nødvendige sminke-, hygiene- og hårprodukter på ett og samme sted. Jeg har nemlig hatt en tendens til å kun ha sminkepungen med meg på tur, og ellers stappe hårspray, tannbørste og lignende saker i ulike lommer på bagen. Upraktisk? Ja! Denne toalettmappa er derimot så stor og fantastisk romslig at jeg lett får med meg alt jeg ønsker, samtidig som den også er slank, noe som gjør at den enkelt får plass øverst i en ellers sprekkeferdig bag eller koffert. Fint for slike som meg som aldri ble tildelt så mye som et hint av et pakkegen! Fornøyd, ja :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar